دانشگاه پیراگوف روسیه

دانشگاه پیراگوف روسیه از جمله بزرگ ترین دانشگاه های دولتی با قدمت 110 سال است که مدرک آن به رسمیت شناخته میشود. دانشجویانی که علاقمندند تا تحصیل در روسیه را تجربه نمایند، بهتر است قبل از هر گونه اقدامی در این زمینه با کارشناسان مجرب کمپانی هدهد مشاوره نمایند. دانشگاه پیراگوف روسیه در شهر مسکو واقع شده است.سالانه سخنرانی ها، سمینارها و جلسات آزمایشگاهی متعددی در این دانشگاه برگزار می­ گردد. همچنین این دانشگاه دارای یک بیمارستان بزرگ با بخش های مختلفی می باشد که روزانه بیماران زیادی را با مشکلات درمانی مختلف پذیرش می­ نماید.

با توجه به موارد فوق دانشجویانی که در این دانشگاه در حال تحصیل هستند از فرصت های ویژه ای برخوردار خواهند بود. زیرا آنان می ­توانند در کنار آموزش های تئوری به یادگیری مباحث عملی نیز بپردارند. دانشجویان در این دانشگاه می­ توانند بصورت فعال با هدایت اساتید برجسته این دانشگاه به فعالیت بپردازند. به همین دلیل است که این دانشگاه، دانشجویان را بصورت رقابتی پذیرش می­ نماید.

  • درباره دانشگاه پیراگوف روسیه

    دانشگاه پزشکی ملی تحقیقات ملی پیراگوف یکی از قدیمی ترین مدارس عالی پزشکی در روسیه است که در سراسر جهان شناخته شده است. در سال 2016 ، این دانشگاه 110 امین سالگرد خود را جشن گرفت.

    دانشگاه پزشکی پیراگوف روسیه اولین سازمانی در روسیه بود که فرصت تحصیل پزشکی بالاتر را در اختیار زنان قرار داد و اولین کسان در جهان که دانشکده اطفال را تاسیس کرد که به عنوان الگویی برای ایجاد چنین دپارتمان هایی در سایر دانشگاه های جهان عمل می کند. دانشکده زیست پزشکی، که در سال 1963 در دانشگاه افتتاح شد، همچنین یکی از اولین دانشکده ها در جهان است.

    مشارکت فعال در فعالیت های پزشکی و توسعه مراقبت های بهداشتی ، پشتیبانی مداوم از تحقیقات علمی و معرفی نوآوری ها به آن این امکان را می دهد که در آموزش پزشکی روسیه موقعیت پیشرو داشته باشد.

    امروزه این دانشگاه مجموعه ای از تقسیمات و مراکز آموزشی ، علمی و پزشکی است که برنامه های آموزشی از هر سطح در پزشکی بالینی، پزشکی، روانشناسی، مددکاری اجتماعی و داروسازی را ارائه می دهد.

    این دانشگاه به طور فعال درگیر توسعه سیستم آموزش مداوم حرفه ای و اعتباربخشی متخصصان به فعالیت های پزشکی است.همچنین به آموزش پیش دانشگاهی و جستجوی متقاضیان با استعداد بسیار توجه دارد. برای دانش آموزان مدارس، فعالیت های مختلفی از جمله مدرسه تابستانی پزشکی، سالن سخنرانی هفتگی، کلاس های مستر و دوره های مقدماتی به زبان روسی و انگلیسی را ارائه می دهد.

    از سال 1959 دانشجویان بین المللی می پذیرد. از سال 2013 ، برنامه های دانشگاهی پیرگوا به زبان انگلیسی و همچنین برنامه های درجه دو را با دانشگاه های اروپا ارائه می دهد.

دانشجویان با شرکت در تورهای و ارتباط با کارشناسان مجرب کمپانی هدهد روسیه می­ توانند از انواع مختلف بورسیه های تحصیلی این کشور مطلع شوند. دانشگاه های روسیه نیز بورسیه های مختلفی را به دانشجویان ارائه می ­دهند. دانشجویان با اخذ بورسیه های تحصیلی این کشور علاوه بر تحصیل رایگان می ­توانند به زندگی در کشوری مدرن و با کیفیت بپردازند. شرایط اخذ بورسیه در برخی از دانشگاه های این کشور معدل بالا در ترم های ابتدایی مقطع تحصیلی دانشجویان می ­باشد. البته ناگفته نماند اغلب بورسیه های تحصیلی روسیه متعلق به دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا می­ باشد. برخی از بورسیه ها با محدودیت سنی همراه هستند بطور مثال دانشجویان مقطع کارشناسی بایستی حداکثر دارای 23 سال باشند تا این بورسیه به آنان تعلق بگیرد.

زبان تدریس در دانشگاه های روسیه به زبان انگلیسی است. اگرچه در برخی از دانشگاه ها تدریس به زبان روسی نیز ارائه می­ گردد. دانشجویان برای ورود به دانشگاه های روسیه باید دارای مدرک زبان انگلیسی باشند و در صورتیکه دانشجویان از مهارت لازم زبان انگلیسی برخوردار نباشند باید در دوره های زبان این کشور شرکت نمایند.

هزینه های دوره های آمادگی زبان در این کشور 2000 الی 5000 $ است. البته این میزان شهریه بسته به کالج و دانشگاهی که دانشجو در آن پذیرفته شده است متفاوت است. دانشجویانی که به تحصیل در دانشگاه های پزشکی همچون دانشگاه پیراگوف روسیه هستند در کنار سایر دروس این رشته زبان روسی نیز به آنان آموزش داده می ­شود. هزینه های تحصیل در دانشگاه های پزشکی این کشور را بطور متوسط 5700 $ و دندانپزشکی 6000 $ تخمین زده شده است که این میزان شهریه در دانشگاه های مختلف متغیر است.

دوره های آمادگی دانشگاه پیراگوف روسیه

دانشگاه پزشکی ملی تحقیقات ملی پیروگوف در حال کار با دانشجویان آینده ، سازماندهی کلاس های تخصصی در مدارس مشترک ، برگزاری سمینارها با جهت گیری حرفه ای ، کلاس های کارشناسی ارشد و مدارس تابستانی در زمینه های مختلف پزشکی است.

علاوه بر این، برای دانشجویان بین المللی در برنامه های آموزش عمومی اضافی به زبان روسی، فیزیک، شیمی و زیست شناسی ، که دانشجویان خارجی را برای تحصیلات عالیه و تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پزشکی پیراگوف و سایر دانشگاه های فدراسیون روسیه آماده می کند، آموزش می دهد.

هر ساله دانشجویان بیش از 30 کشور جهان در دوره های مقدماتی دانشگاه دانشگاه پزشکی پیراگوف روسیه تحصیل می کنند.

درخواست پذیرش در دوره های مقدماتی

دانشگاه پزشکی پیراگوف روسیه (دانشگاه پیراگووا) از دانشجویان همه کشورها که در حال تحصیل در پزشکی، پیراپزشکی پزشکی، داروسازی، روانشناسی یا علوم اجتماعی هستند استقبال می کند. برنامه های لیسانس و تخصص را برای متقاضیانی که دوره متوسطه پیشرفته را گذرانده اند ، ارائه می دهد. برنامه های کارشناسی ارشد ، اقامت و تحصیلات تکمیلی برای کسانی که مایل به ادامه تحصیل در دبیرستان هستند ارائه شده است.

برنامه شخصی

اصل و کپی مدارک آموزشی. اسناد آموزش و پرورش باید به روسی ترجمه شوند (ترجمه در کنسولگری فدراسیون روسیه در کشور محل اقامت یا در قلمرو فدراسیون روسیه محضری شده است)

یک گواهی پزشکی نشان می دهد که هیچ منع مصرف پزشکی برای تحصیل در فدراسیون روسیه وجود ندارد ، از جمله نتایج آزمایش در مورد عفونت HIV ، هپاتیت C ، سفلیس و سل

دانشجویان علاقمند به تحصیل در این دانشکده ها می­ توانند جهت آگاهی از شرایط پذیرش در این دانشگاه با کارشناسان و مشاورین کمپانی هدهد ارتباط برقرار نمایند.

  • خوابگاه

    این دانشگاه یک خوابگاه بزرگ برای دانشجویان غیر مقیم دارد. دانش آموزان در بلوک های دو اتاقه برای 2 یا 3 نفر با یک حمام مشترک زندگی می کنند. هر طبقه آشپزخانه مخصوص به خود را دارد.
    خوابگاه تحت امنیت ساعتی است.

    هزینه زندگی در خوابگاه دانشجویی – 1715 روبل در ماه.

    برای اقامت در خوابگاه ، باید یک برنامه را پر کنید و موافقت خود را با قوانین اقامت در خوابگاه تأیید کنید.

    دانشجویانی که در خوابگاه خود مکانی دریافت کرده اند ، قرارداد اجاره منعقد می کنند.

رتبه های دانشگاه پیراگوف روسیه

1001+ رتبه بندی دانشگاه جهانی 2020
601+ علوم زندگی
601+ بالینی ، پیش بالینی و بهداشت
351+ اقتصاد نوظهور

و رتبه 43 تأثیر در سلامتی و رفاه برای افراد

آموزش در دانشگاه پیراگوف روسیه

از مهمترین اهداف دانشگاه پیراگوف آموزش پزشکان متخصص و کارآمد به جامعه انسانی می ­باشد که آنها پس از اتمام تحصیلاتشان موظف به حفظ و بهبود سلامت بیماران هستند. این دانشگاه بطور مستقیم با تمامی افراد در ارتباط می­ باشد. بگونه ای که این ارتباط از طریق بیمارستان هایی که در مرکز و حومه شهر هستند و همچنین کلینیک های روستایی و خانه های زایمان امکان پذیر است. تمامی این مراکز به تجهیرات و امکانات مدرن و به روزی مجهز هستند. تمامی دانشجویان مشغول به تحصیل در این دانشگاه ها می­ توانند دستاوردهای بالینی خود را در مراکز فوق الذکر در کنار اساتید با تجربه کسب نمایند. این دانشگاه دارای دانشکده های زیر می باشد:

  • دانشکده های اطفال
  • دانشکده درمانی
  • دانشکده دندان پزشکان
  • دانشکده بین المللی
  • دانشکده داروسازی
  • دانشکده روانشناسی و اجتماعی

دانشجویان علاقمند به تحصیل در این دانشکده ها می­ توانند جهت آگاهی از شرایط پذیرش در این دانشگاه با کارشناسان و مشاورین کمپانی هدهد ارتباط برقرار نمایند.